از خودم
منو نیگا!!!!!
این وبلاگ وا3 انتشار هرچیزیه که خودم دوس دارم و حدس میزنم بقیه هم دوس داشته باشن و وا3 ارتباط با همدیگه و شناختن بیشتر آدما!!!
نگارش در تاريخ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:شعر دلشکستگی, توسط مینا


باز هم شب .

آن کیست که از اعماق تاریکی ها

روی دلت اسید پاشید؟

من چرا بین منتخبان نبودم

آیا این درست است؟

من،او و آن دیگری بی تفاوتیم؟

کسی همانند من برای تو نیست

برای تو که از سنگ خارایی

برای دلت که بی حوصله مرا پس میزند.

مرا دریاب . . .

من تنهایم . . .

سردر گمم من کیم؟کجایم؟کجایی؟

صدای ترک خوردن می آید

ای وای باز قلبه شیشه ایم شکست

اینبار چه کسی آن را ترمیم خواهد کرد؟؟؟؟

(خودم)

 

 



نظرات شما عزیزان:

zekhoo
ساعت15:30---26 اسفند 1391
edameye matlab koo?

man nimibinamپاسخ: این مطلب که نداره ولی روی تیتر هر مطلب کلیک کنید میتونید برید ادامه مطلب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





g:plusone size=”medium” href=””>